κλοουν και ταχυδακτυλουργος

Κλοουν ζαβολιες

Τα καλυτέρα παιδικα παρτυ. Στις καλυτερες τιμες της αγορας. Από εμπειρους κλοουν και ταχυδακτυλουργους. Με μια φρεσκια και νεανικη ματια. Ρωτηστε μας τωρα για τις μεγαλες εκπτωσεις. .Ειμαστε οι ομορφοτεροι.Ειμαστε διασημοι (στην γειτονια μας). Εξαφανιζουμε τα παντα..ακομη και πεθερες . Δυστυχως οταν εβρεχε σοβαροτητα εμεις κρατουσαμε ομπρελα. Και παντα λεμε οτι δεν κανουμε, κανουμε οτι δεν λεμε, και ποτε δεν λεμε τι κανουμε!!! Για λεπτομερειες κλικ ΕΔΩ ΚΛΟΟΥΝ





ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΛΟΟΥΝ; ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΛΟΟΥΝ



Φανταστικη κλοουν για παιδικο παρτυ σε εξαιρετικες τιμες. Εμεις απλα υποσχομαστε μια ξέφρενη διασκέδαση. Γιατι ενα παιδικο παρτυ δεν ειναι ευκολο πραγμα. Χρειαζεται τεχνογνωσια,εμπειρια και μεθοδικοτητα.
Το μεγαλο μυστικο των κλοουν μας ειναι ενα, το να μπορεις να βλεπεις το παρτυ μεσα απο τα ματια των παιδιων. Μονο τοτε μπορεις να βρεις και να δεις το πως μπορεις να τους προσφερεις, μια πραγματικα αρτια διασκεδαση.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ SITE ΚΛΟΟΥΝ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ SITE ΚΛΟΟΥΝ
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΛΟΟΥΝ

ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ. 24ΩΡΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΩΡΕΑΝ+ 24ΩΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ+TV LIVE+ΜΠΑΛΙΤΣΑ LIVE

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

web counter

Δείτε την σέξι γυμνάστρια του Ανδρέα Λοβέρδου...

Μαθησιακές Δυσκολίες Αντιμετώπιση & Θεραπεία

ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. Μαθησιακές Δυσκολίες
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΣΕ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισοτερες λεπτομεριες και ΔΩΡΕΑΝ εκτιμηση στο χωρο σας
ΚΛΙΚ ΕΔΩ mathhsiakes-dyskolies.com
Μαθησιακές Δυσκολίες Αντιμετώπιση &  Θεραπεία

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΣΕ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισοτερες λεπτομεριες και ΔΩΡΕΑΝ εκτιμηση στο χωρο σας 
ΚΛΙΚ ΕΔΩ mathhsiakes-dyskolies.com
213 0094888 -6978722072- 6941627652 ΑΘΗΝΑ

Ο όρος «μαθησιακές δυσκολίες» χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα σύνολο διαταραχών που μειώνουν την ικανότητα ενός ατόμου να επικοινωνήσει ή να μάθει. Πρόκειται για ένα πολυσυλλεκτικό όρο που μπορεί να αναφέρεται σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, όπως: δυσκολίες αντίληψης, εγκεφαλικές δυσλειτουργίες, αυτισμό, δυσλεξία, αναπτυξιακή αφασία κ.α.
Η πρώτη φορά που ο όρος μαθησιακή δυσκολία εμφανίζεται στη βιβλιογραφία της ειδικής αγωγής είναι το 1962, από τον Samuel Kirk (Hammill, 1990). O Kirk χρησιμοποίησε αυτό τον όρο για να αναφερθεί στην περίπτωση ενός παιδιού και την αναντιστοιχία ανάμεσα στις εμφανείς ικανότητες του να μάθει και την τελική του απόδοση. Από τότε έχει παραχθεί ένα μεγάλο σύνολο ορισμών ανάλογα με την κυρίαρχη αντίληψη κάθε εποχής σχετικά με τη φύση των μαθησιακών δυσκολιών. Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν έχει περατωθεί ακόμη: Η επιστημονική κοινότητα βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια για βελτίωση του ορισμού.
Σύμφωνα πάντως με έναν ευρέως αποδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ορισμό, "οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται σε μια ανομοιογενή ομάδα διαταραχών οι οποίες εκδηλώνονται με σημαντικές δυσκολίες στην πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης, ομιλίας, ανάγνωσης, γραφής, συλλογισμού ή μαθηματικών ικανοτήτων. Οι διαταραχές αυτές είναι εγγενείς στο άτομο και αποδίδονται σε δυσλειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος και μπορεί να υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια της ζωής. Προβλήματα σε συμπεριφορές αυτοελέγχου, κοινωνικής αντίληψης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης μπορεί να συνυπάρχουν με τις μαθησιακές δυσκολίες, αλλά δεν συνιστούν από μόνα τους μαθησιακές δυσκολίες. Αν και οι μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να εμφανίζονται μαζί με άλλες καταστάσεις μειονεξίας (πχ. αισθητηριακή βλάβη, νοητική καθυστέρηση, σοβαρή συναισθηματική διαταραχή) ή με εξωτερικές επιδράσεις, όπως οι πολιτισμικές διαφορές, η ανεπαρκής ή ακατάλληλη διδασκαλία, δεν είναι το άμεσο αποτέλεσμα αυτών των καταστάσεων ή επιδράσεων"(Hammill, 1990).
Το εύρος των μαθησιακών δυσκολιών είναι πολυποίκιλο. Μια απλή κατηγοριοποίηση των διάφορων τύπων μαθησιακών δυσκολιών καταλήγει σε τρεις βασικές κατηγορίες. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθησιακές δυσκολίες χωρίζονται σε:
Δυσκολίες λόγου και ομιλίας. Πρόκειται για δυσκολίες στην παραγωγή και κατανόηση του προφορικού λόγου. Τέτοιες μπορεί να αφορούν την παραγωγή ήχων (άρθρωση), τη μετατροπή ιδεών σε λόγο (έκφραση) ή τη κατανόηση των λεγομένων του συνομιλητή.
Δυσκολίες γραπτού λόγου. Οι δυσκολίες αυτές μπορεί να αφορούν προβλήματα στην αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου, προβλήματα ορθογραφίας και γενικότερα προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η περισσότερο γνωστή περίπτωση της δυσλεξίας (συχνά αναφέρεται και ως ειδική μαθησιακή δυσκολία).
Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν δυσκολίες που στην αναγνώριση αριθμών και μαθηματικών συμβόλων, στην απομνημόνευση της προπαίδειας, στην κατανόηση αφηρημένων μαθηματικών εννοιών και στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Όπως και στην περίπτωση της προηγούμενης κατηγορίας (δυσκολίες γραπτού λόγου), πρόκειται για μορφές μαθησιακής δυσκολίας που, για προφανείς μάλλον λόγους, τις περισσότερες φορές ανιχνεύονται μετά την ένταξη του ατόμου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Άλλες δυσκολίες. Σε αυτή τη κατηγορία εντάσσονται δυσκολίες οι οποίες επηρεάζουν σαφώς τη διαδικασία της μάθησης και μπορούν να ενταχθούν κάτω από τον όρο "μαθησιακές δυσκολίες", χωρίς να εμπίπτουν σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες. Τέτοιες είναι οι οπτικό-κινητικές διαταραχές.Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα χαρακτηριστικά και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών. Πέρα όμως από τα ωφέλιμα αποτελέσματα αυτού του ενδιαφέροντος, εμφανίζεται και μια σειρά από μύθους γύρω από τις μαθησιακές δυσκολίες, κυρίως λόγω της ελλιπούς ενημέρωσης. Η αποσαφήνιση ορισμένων σημείων κρίνεται απαραίτητη, καθώς οι μύθοι αυτοί αφενός μεν εμποδίζουν τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών, αφετέρου δε συχνά προκαλούν αρκετό προσωπικό πόνο στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Οι πιο διαδεδομένοι μύθοι είναι οι εξής:
"Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες έχουν χαμηλό δείκτη νοημοσύνης". Συχνά παρατηρείται μία σύγχυση ανάμεσα στους όρους μαθησιακή δυσκολία και νοητική καθυστέρηση. Αυτό που ισχύει είναι το εξής: Για να χαρακτηριστεί κάποιος ως άτομο με μαθησιακές δυσκολίες πρέπει υποχρεωτικά να έχει φυσιολογική νοημοσύνη. Δηλαδή να έχει κανονικό ή υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Η κατανομή των δεικτών νοημοσύνης των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες είναι παρόμοια με αυτή των φυσιολογικών ατόμων.
"Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες δεν μπορούν να μάθουν". Ανεξάρτητα από την ισχύ σχετικών φημών για συγκεκριμένες ιστορικές προσωπικότητες της επιστήμης και το αν είχαν ή όχι κάποια μορφή μαθησιακής δυσκολίας (πχ. Νεύτων, Αϊνστάιν), η παραπάνω διατύπωση σίγουρα αποτελεί μύθο. Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να μάθουν, μπορούν μάλιστα να φτάσουν και σε επίπεδο ακαδημαϊκών σπουδών. Η διαφορά τους είναι ότι μπορούν να μάθουν κυρίως μέσα από εναλλακτικές διδακτικές διαδικασίες, ανάλογα με το είδος μαθησιακής δυσκολίας που έχουν. Για παράδειγμα, ένας μαθητής με δυσκολίες στην κατανόηση του γραπτού λόγου μπορεί να μάθει μέσα από προφορικές διαδικασίες ή με τη χρήση εικόνων/αναπαραστάσεων.
"Οι μαθησιακές δυσκολίες θεραπεύονται". Πρόκειται για μύθο που προέρχεται από διάφορες κατά καιρούς προτεινόμενες "μεθόδους θεραπείας", από τις οποίες όμως δεν ξεχωρίζει κάποια για την ερευνητική της τεκμηρίωση. Προς το παρόν, η επιστημονική κοινότητα μάλλον συναινεί ότι οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν διαρκή και μόνιμη συνθήκη, την οποία το άτομο είναι δυνατόν να μάθει να χειρίζεται και ως εκ τούτου να μειώσει την επίδρασή της στη ζωή του
Υπάρχει μια ποικιλία θεωριών σχετικά με τους παράγοντες που ευνοούν την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών. Κοινό σημείο αναφοράς τους αποτελεί το ότι όλες, με κάποιο τρόπο, εμπλέκουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Πιθανές λοιπόν αιτίες μαθησιακών δυσκολιών πιστεύεται πως είναι:
Λάθη στη δομή του εγκεφάλου
Ελλιπής διατροφή
Χρήση ναρκωτικών ουσιών
κληρονομικές αιτίες
Ελλιπής φροντίδα στα στάδια της βρεφικής ηλικίας του ατόμου
Ελλιπής επικοινωνία ανάμεσα σε διάφορα μέρη του εγκεφάλου
Λανθασμένη παραγόμενη ποσότητα νευροδιαβιβαστών ή δυσλειτουργία στη χρήση τους.
· Δυσλεξία, Διαταραχή της ανάγνωσης!
Δυσλεξία ή Διαταραχή της Ανάγνωσης είναι η ειδική αδυναμία εκμάθησης της ανάγνωσης και δε σχετίζεται με τα συνηθισμένα πλαίσια της επίδοσης του μαθητή. Ο δυσλεξικός μαθητής έχει, κατά κανόνα φυσιολογική ή ακόμα και πάνω από τον μέσο όρο νοημοσύνη. Η δυσλεξία δεν έχει σχέση με τη νοητική καθυστέρηση. 
· Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, Υπερκινητικότητα
Ο όρος αναφέρεται στην μεγάλη διάσπαση προσοχής και στην υπερδραστηριότητα. Τα υπερκινητικά παιδιά βρίσκονται διαρκώς σε υπερδιέγερση και κίνηση, προκαλούν μονίμως φασαρία και συνήθως παρουσιάζουν εξελικτικές ανωμαλίες
· Διαταραχή της Γραπτής Έκφρασης,Δυσγραφία,Δυσορθογραφία
Η διαταραχή αυτή χαρακτηρίζεται από μειωμένη ικανότητα του παιδιού να συνθέσει ένα γραπτό κείμενο. Η μειωμένη αυτή δεξιότητα εκφράζεται με λάθη στην γραμματική ή στον τονισμό, κακή οργάνωση των παρα­γράφων, πολλά ορθογραφικά λάθη (Δυσορθογραφία), πολύ κακό γράψιμο (Δυσγραφία).
· Δυσπραξία
O όρος αναφέρεται σε ειδική διαταραχή της περιοχής της ανάπτυξης των κινητικών δεξιοτήτων. Τα άτομα με δυσπραξία έχουν την δυσκολία να σχεδιάσουν και να ολοκληρώσουν μια πράξη. Υπολογίζεται ότι περίπου το 6% των παιδιών εμφανίζουν σημάδια δυσπραξίας και το 70% των παιδιών αυτών, που έχουν την διαταραχή είναι αγόρια. Η δυσπραξία μπορεί να επηρεάσει διαφορετικές περιοχές της λειτουργικότητας που ποικίλει ανάμεσα σε ένα απλό κινητικό έργο, όπως είναι η χειρονομία του χαιρετισμού, σε περισσότερο περίπλοκα έργα, όπως είναι το πλύσιμο των δοντιών
ΚΛΙΚ ΕΔΩ mathhsiakes-dyskolies.com
Μαθησιακές Δυσκολίες Αντιμετώπιση &  Θεραπεία
· Μαθησιακές δυσκολίες και χαρισματικοί μαθητές
Μερικοί ψυχολόγοι συζητούν πως η δυνατότητα της μη χρησιμοποίησης περαιτέρω των τεστ νοημοσύνης για τον προσδιορισμό των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, δεν θα επηρεάσει μόνο τους μαθητές με χαμηλές επιδόσεις. Οι αλλαγές αυτές θα είχαν ως αποτέλεσμα να αποτυγχάνετε στα σχολεία ο προσδιορισμός ενός δύσκολου στην διάγνωση πληθυσμού: οι χαρισματικοί μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες 
· Τραυλισμός
Το παιδί που, για παράδειγμα, μπλοκάρει ή επαναλαμβάνει ή επιμηκύνει ήχους ή συλλαβές μιας λέξης και αναπτύσσει συμπεριφορές αποφυγής
Ταχυλαλία
Η ταχυλαλία είναι μια διαταραχή της ροής της ομιλίας, κατά την οποία ο λόγος χαρακτηρίζεται από μια υπερβολική ταχύτητα και την ανυπαρξία παύσεων. Ο λόγος ενός ατόμου με ταχυλαλία χαρακτηρίζεται από ημιτελείς προτάσεις, στις οποίες απουσιάζουν, παραμορφώνονται, κόβονται φωνήματα, συλλαβές ή ακόμη και ολόκληρες λέξεις.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ mathhsiakes-dyskolies.com
Μαθησιακές Δυσκολίες Αντιμετώπιση &  Θεραπεία
Μαθησιακές Δυσκολίες
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΣΕ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισοτερες λεπτομεριες και ΔΩΡΕΑΝ εκτιμηση στο χωρο σας

213 0094888 - 6978722072- 6941627652 ΑΘΗΝΑ
Μαθησιακές Δυσκολίες Αντιμετώπιση &  Θεραπεία